keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Tästä se alkaa...

...nimittäin minun hääblogini. Minun ja mieheni häitä vietetään heinäkuussa 2015, joten parempi niin sanotusti aloittaa myöhään tämä bloggaaminen kuin ei ollenkaan, right? Tämä on minua jo kutkuttanut muutaman kuukauden, mutta nyt vasta pääsin alkuun.

Olen seuraillut aika paljon muiden hääblogeja, oikeastaan jo ennen kuin mieheni kosi minua viime syyskuussa. Niistä on saanut aivan mahtavia ideoita häihin liittyen. Itse halusin perustaa hääblogin, koska haluan päästä fiilistelemään tätä aikaa oikein kunnolla ja listailla tänne juttuja muistiin suunnittelun avuksi.

Kuten nimestäkin voi päätellä, häissä tullaan tyylillisesti näkemään vintagea, rustiikkia sekä minttua värinä. Tässä muutama kuva, jotka on otettu Pinterestistä (miten ennen on edes voitu suunnitella häitä ilman Pinterestiä, hahha), jotka inspiroivat minua:


Kuva






2 kommenttia:

  1. Tervetuloa hääbloggailemaan! Olen innoissani tästä blogilöydöstä, sillä vintage, rustiikkisuus ja minttu, kolahtaa kovasti :)
    Jään seurailemaan suunnitelmien etenemistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tervetuloa seuraamaan blogia! Kävin vilkaisemassa sinun blogiasi ja sieltähän löytyy vaikka mitä ideoita, täytyy lisätä lukulistalle. :)

      Poista